Hello to forum members from ajkenne1947

Thanks for the opportunity to join this forum. I am a member of several other shaving forums but none from Spain. I have been a straight razor user and also restore straight razors for over ten years. Once restored I will occasionally sell them on eBay. I sell restoration supplies on eBay as well. I collect the famous 14 Filarmonica razor. I enjoy restoring them and own over 20. Havent been able to sell one yet. They are works of art. I am interested in razor history and the life of JMP. I look forward to sharing information with other members who share my interests.

36 Me gusta

No entiendo pero, Bienvenido a este gran foro!!!

2 Me gusta

Welcome!

Thought this would traslate automatically to Spanish. Sorry.
Gracias por la oportunidad de unirse a este foro. Soy miembro de varios foros de afeitado, pero ninguno de España. He sido un usuario de navajas de afeitar y también restauro navajas de afeitar durante más de diez años. Una vez restaurados, los venderé ocasionalmente en eBay. También vendo suministros de restauración en eBay. Colecciono la famosa maquinilla de afeitar 14 Philharmonic. Disfruto restaurarlos y poseo más de 20. Han podido vender uno todavía. Son trabajos de arte. Me interesa la historia de las maquinillas de afeitar y la vida de JMP. Espero poder compartir información con otros miembros que comparten mis intereses.

16 Me gusta

Bienvenido al foro @ajkenne1947

Un saludo.

Bienvenido al foro!!!

Bienvenido.

:wink::wink::wink::wink::wink:

Welcome and enjoy

Welcome to the forum! I hope you feel comfortable with us.

¡Bienvenido! Wellcome!

Welcome to this forum. There is some good information about Filarmónica around, anyway don’t hesitate to ask for any particular matter, maybe we can help.

Welcome to the forum!

Welcome home!

Bienvenido

@ajkenne1947, welcome to the forum!!!

Hola @ajkenne1947 bienvenido al foro.
Un saludo.

Bienvenido
Con usted somos 2127

Acho, pues aquí estamos
Bienvenido al foro

Bienvenido al foro!!